3 September 2011

i miss someone

kat smk bukit rambai, aku ada gindoo dekat someone.
dia special gle2 buat aku,
aku nak minta maaf coz aku marah dia gle2 sebab dia bukak mulut pasal something personal about someone.
bengang memang le bengang, tapi kitaowang dah lama kawan ,
takkan nak benci macam tu je kot,
dulu, kalau aku ada masalah, dia lah orang pertama yang tanya aku kenapa.
dia yang selalu jaga perasaan aku walaupun aku tak pernah terfikir pun nak jaga perasaan dia,
so sad!!!!!!!!
walaupun kitaowang asyik bergaduh je disebabkan perkara yang kecil, tapi pergaduhan itulah mengingatkan aku pada dia,
dulu, masa aku sekolah kat sana , kitaowang le rasanya paling bising,
sampai ada orang kata, DIMANA ADA NAZZATUL, DI SITULAH ADA NURSHUHADAH. hahaha.


tapi naz, kenapa aku tengok ko macam dah diam je,
ada orang buli ko ke?
ko cakap! ko cakap!
biar aku usha sikit budak tu.huhu
jongang!!!!!!!!
ko jaga dak naz eh , jangan ko pun buli dia sekali,
periuk kuali terbang atas pale ko kang.hahhaaaa
gindoo lak kat ko naz,
bila le dapat jumpe ko lagi,
ko pun macam mak datin gak , sikit main susah lagi nak jumpe ko.
adoyaiiiiiiiiiiii.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

PEASANAN: naz! jangan kembang lak ,hahhahaahhaa,huhuhuhuhu,heheehehehheheheh
kekawan yang lain jangan amik hati lak, aku gindooo kowang gak juz gindoo
dekat naz tu lebih sikit,hahaha

1 comment:

  1. aku punn rinnduu kau adahh (: teramat palingg sangat rindu :) hee , aku pun tak mara dah pasal yang dulu2 tuhh . hee , akuu sayangg kau weyhh :)) sangat sangat2 :) <3

    ReplyDelete