12 September 2011

banyak punyer cerita

yehhhhhh, best nyer dah dapat update blog lagi.huhu.
seberna nyer aku ingat nak update blog lepas pmr, tapi tak boleh,
tangan dah gatal sangat kalau tak update blog,huhu
macam2 cerita aku nak kongsikan dengan kowang suma ,
cerita sedih dulu eh,
minggu lepas apak saudara aku accident.
kena jahit,
eeeeeee, takotttttt nyer,
siap nampak isi lagi.
dah2, cerita lain pulak,
hari itu, aku tegur ABANG KANANG.haha
pelik and geli geliman aku panggil dia abang.aha.
dia dah encem dah sekarang,
rambut dia dah tak serabai lagi ,
dah tak de macam ayam serama lagi.huhu.
sekarang dia dah nampak jadi orang sikit.haha
kalau tak, perhhhh, nak cakap kang, bulan rayer lagi ni.hahaaha
aku tegur dia,
aku cakap le. eh bang, muka macam kanang lah.
idola owang tu.haha
pastu dia senyum ,
aku pandang dia,
dia pandang aku,
agak2 aku dah rasa muak tengok muka dia,
pastu aku angkat kaki.
haha
terukkkk kan aku.huhu
ok cerita sedih balik, hahaa
salah seorang kawan aku dah clash.
nangis2 dia,
kecian kan.
tak pe geng, petik jari 10 datang , ahahahaaha
berbalik cerita hepy lak,uhuhuh
btol ling2 la.haha
orang pertama yang wish burthday bodak yang lahir 10.09.1996 ialah pakwe dia,
aku tahu dia hepy and terubat sikit rindu kat mamat tu.haha
apa lagi cite erk?????????
dah abis kot.hahaha
bubye,

No comments:

Post a Comment