16 September 2011

yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ya Allah,
alhamdulilah.
akhir nya blog ni dapat juga aku bukak,
/a>lepas aku dah gode2,
akhir nya aku dah boleh sign in,
huhu.
ok lah, hari ni aku nak cita pasal abang aku.
abanga aku nama dia muhd fitri bin zaidin,
kata segenlitir sahabatku, dia ni ensem,
tapi pada pandangan aku,
tak de le sehensem aaron aziz.
tak de la sechomel shaheizy sam,
hahahahaahhaah, super hawau je ku ni kutuk abang aku sendiri.
tapi padan nan muka dia.
suka nau sakat aku.
dia ni mangkau gila tapi bagi aku dan keluarga, dialah penyeri hidup kitaowang walaupun kekadang perangai dia kalah ketua setan , apa boleh buat,
BERTAWAKAL JEW LAH.
HUHU.
dia ada makwe,
lagi lawa dari aku( AYAT YANG tAK IKHLAS).huhu
tapi aku tak suka dia .
aku pun tak tahu nape.
maybe sebab dia sebaya aku kot.hehe.
apew2 je lah.
nak tengok gambar dia,
boleh aje,
tapi sebelum tu kowang kena mengucap 2 kalimah syahadat dulu le.huhu.
takut nanti kena attack heart.huhu


<
yang mana satu abang aku, huhu.
kalau kowang nampak mamat yang tunjuk 36 batang gigi dia tu,
abang aku le tu.

No comments:

Post a Comment